Dag 1 - Trip naar Oostenrijk - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van William Joosten - WaarBenJij.nu Dag 1 - Trip naar Oostenrijk - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van William Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Trip naar Oostenrijk

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg William

21 Juni 2014 | Duitsland, Euskirchen

Zo, de trip is begonnen. Vanmorgen om 7.00 uur ging de wekker.
7.30 uur stonden de eerste al aan de deur voor mij uit te zwaaien. Even koffie gezet en om 7.50 zat de kamer al vol.
Petra,Jack en Ilse met vriendinnetje , Robert en Marjon, Ger en Illise en Pleuny , Luc en Claudia en Harry en Elly (pap en mam)
En buiten stonden de buren Ruus, Suzanne, met de kids.
Bedankt jullie allemaal voor het uitzwaaien. Van Ilse Meij kreeg ik nog een bescherm engel als kado, deze heb ik bevestigd aan mijn rugzak aan de voorkant, zodat ik hem goed kan zien. danke Ilse en deze zal mij zeker veel steun en bescherming geven.
Ger fietste met mij mee tot Vlodrop. Onderweg vaak tegen elkaar gezegd wat een start met zo'n weer. Heerlijk zonnig met een beetje bewolking. Zo was het ook de gehele dag.
Na Vlodrop ging het Duitsland in. De route was goed te volgen en de fietspaden zijn goed. De eerste stop, middag pauze , was in Merken. Toen waren de eerste 90 km een feit. Net van tevoren ging het met de route mis. Ik moest rechtdoor en dat ging niet daar was deze grote bruinskoolmijn.
Mijn navigatie begreep het niet meer en het herberekenen ging erg langzaam. Daarna ging het richting Duren
Van Duren naar Zulpich en toen naar Euskirchen.
Hier heb ik nu een kamer in hotel Alte Posthelterei in Euskirchen .
Lekker verfrist en gegeten. Nu dadelijk verplicht naar de wedstrijd Deutsland - Ghana kijken. De teller staat op 133 km.

Dag 1: 133 km
Totaal: 133 km
Gemiddelde per dag: 133 km per dag
Nog te doen: 1126 van 1259 km

  • 21 Juni 2014 - 21:24

    Joost:

    Hé William, super man. Gewoon 1/10de erop zitten.
    Goed uitrusten en morgen fris weer op.

    Gr. Joost en ook van de rest natuurlijk.

    Ps. Heb mijn judo-examen gehaald :-P

  • 23 Juni 2014 - 15:28

    Bert Bos:

    Beste William. Niret navigeren op een route, maar deze omzetten naar een spoor c.q track lost je probleem van herbereken op. Of anders het herberekenen op uitzetten via stel in routes.
    Veel succes verder. www.bertosgps.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

William

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 9680

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Helden-Gosselsdorf(Oostenrijk)

Landen bezocht: