Dag 4 - Trip naar Oostenrijk - Reisverslag uit Backnang, Duitsland van William Joosten - WaarBenJij.nu Dag 4 - Trip naar Oostenrijk - Reisverslag uit Backnang, Duitsland van William Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 4 - Trip naar Oostenrijk

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg William

24 Juni 2014 | Duitsland, Backnang

Na een goede nachtrust en een ontbijt ging dag 4 van start.
De originele route ging over Heilbron boven langs richting Aalen.
Maar mij werd ten zeerste afgeraden over Heilbron te gaan. dat ging mij een dag kosten om alleen al door de stad te komen.
Ik heb dus gister avond nog een andere route gepland.
Ik ben van Seckenheim naar Heidelberg gegaan en van daar naar Eppingen naar Brackenheim. Daar heb ik al een paar leuke hellingen gehad van 10 tot 14 % en dat is pas klimmen. Laagste versnelling en rustig naar boven. in Brackenheim even lunchen en wat rust pakken. De serveerster was helemaal onder de indruk van mijn fiets planning. Zij moet ik via Facebook laten weten hoe het gegaan is. Toen ging het richting Backnang. Als je de plaatsnamen ziet lijkt het wel of je in China of Thailand bent.
De trip naar Backnang was zwaar, weer twee grote beklimmingen van 12% en de langste 1,4 km. Was afzien. Mijn achterwerk doet nog steeds zeer en voor de rest gaat het goed.
In Backnang aangekomen ging ik op zoek naar een slaapplaats.
En toen begonnen de problemen . 8 uur op de fiets gezeten en alle hotels zijn vol. Ik heb er 4 gehad en bij de laatste ging de receptioniste voor mij zoeken. Zij vond het erg dat ik geen slaapplaats had. Na zo'n 15 telefoontjes had zij iets gevonden.
Voor €40 bed met ontbijt. ik moest nog wel 6 Km fietsen.
Ik kwam helemaal kapot aan, was niet het allermooiste hotel, maar ja, ik had een bed en een badkamer op de kamer. Ziet er allemaal schoon en netjes uit maar alles gedateerd.
douchen en wat gaan eten. Nu het verslag typen en geloof mij ik ga zo slapen.
Eerst de route uitzetten voor morgen. De heuvels blijven, dus kijken hoe ik er zo soepel mogelijk door heen kom.
Vandaag dus 135 km. Zeer tevreden, tot morgen !

Dag 4: 135 km
Totaal: 558 km
Gemiddelde per dag: 139,5 km per dag
Nog te doen: 701 van de 1259 km

  • 24 Juni 2014 - 22:44

    Pier:

    Heej Joosten
    Super man hees se good gedaon wel oppe teng blieve biete en volhoije mer det geit dich wel lukke
    Sjoen des se al zoee wiet bis bijna oppe hilft
    Blief genaete en wae blieve volge
    Gr Oeht Kepel

  • 25 Juni 2014 - 08:50

    Jo Tobben:

    Dag William,

    Je pakt het wel zeer voortvarend aan. Behoorlijke etappes per dag !
    De Tour de France start binnenkort.
    Als je op tijd terug bent kun je zo meedoen. Een ploeg vinden is geen probleem.

    Groeten,
    Jo Tobben

  • 25 Juni 2014 - 13:22

    Sjoerd Engels:

    Hi William,

    Ik zie dat je de heuvels begint te begrijpen, ze zien er zo mooi uit maar zijn genadigd hard! Maar dat is nu net zo leuk:)
    Maar de swoeng zit er volgens mij wel lekker in als ik je afstanden bekijk, ga zo door!! Maar denk aan je rust.
    We blijven je volgen, ook hier in het rotterdamse!
    Succes!

    Gr Sjoerd

  • 25 Juni 2014 - 16:23

    Pa:

    Hallo William.

    Tot nu toe is het geweldig wat je doet.Wij volgen je op de voet.
    Geniet er van want dat is het zeker waard.
    Je routekeuze vind ik prima,daar is over nagedacht.
    Het is fijn dat we je zo kunnen volgen. Maak zelf ook de volgende route en kijk wat het afwijkt van jouw keuze. Leuk om te doen.
    Wij kijken iedere dag uit naar je verslag.

    Gr. en liefs van Ma en Pa.

  • 25 Juni 2014 - 17:50

    Marielle En Louis:

    dag heer Joosten,

    Het vordert voortvarend, zo lijkt ons. Maar na zo'n voorbereiding kan het eigenlijk ook niet anders.
    Tja, in die contreien liggen er nu eenmaal een heleboel bulten, die gaan niet plat liggen.
    Pijn aan de batsen lijkt ons het meest logische na zo'n afstand fietsen.
    Zinkzalf en een lieftallige dame die je even over je billen wrijft...........

    Zo te zien blijven de weergoden je goed gezind met een niet te veel zon en een lekker windje van opzij.
    Leuk dat je het thuisfront zo op de hoogte kunt houden.
    Fiets ze....

  • 27 Juni 2014 - 08:45

    Ad:

    Super hoe het ook nu weer gegaan is. Sterkte voor vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

William

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 9678

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Helden-Gosselsdorf(Oostenrijk)

Landen bezocht: