Dag 2 - Trip naar Oostenrijk - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van William Joosten - WaarBenJij.nu Dag 2 - Trip naar Oostenrijk - Reisverslag uit Bacharach, Duitsland van William Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Trip naar Oostenrijk

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg William

22 Juni 2014 | Duitsland, Bacharach

De tweede dag. Prins heerlijk geslapen. Heerlijk ontbijt gehad, kwam niets te kort. De trip ging verder van Euskirchen naar Remagen. Was niet zo'n leuke route. De routeplanner was ok maar de straat was of afgesloten of die was er niet.
Plus het weer was zwaar bewolkt en driegde te gaan regenen.
Gelukkig bleef het droog. In Remagen aangekomen scheen de zon weer volop.stukje verder op de route lekker aan de koffie gedronken. Langs de Rijn fietse is een aanrader. Geweldig mooi en hoe verder naar het zuiden te mooier wordt het. Vooral rondom Karlruhe. Mooie stad. Foto gemaakt van het raadhuis, geweldig. Toen verder langs de Rijn richting Bingen.
Het weer blief mooi, het fietspad op een paar stukken na super. Je komt veel mensen tegen met fietstassen die de trip naar Rome aan het maken zijn en mensen die juist van de andere richting komen. In Rome of Basel zijn gestart. Het is wel druk op het fietspad en vooral rondom de steden. Na 144 km vond ik het wel welletjes vandaag. Ik ben gestopt in Bacharach. Dat is 15 km voor Bingen. Ik zit nu in een pension van een chinese dame. Super vriendelijk en de kamer is zeer netjes. Fiets kan ik stallen in de schuur, nou ja , bouwvallig gebouwtje. Ik hoop dat wij geen storm krijgen. Lekker geweest eten en langs de rijn gewandeld. Mensen uit Sittard ontmoet die op de terureis van Kroatie waren. We zaten in de zon en ik moest eruit want mijn huid stond zowat in de fik. Want Vandaag was het 23 to 27 graden. Dus ik ben Weer eens flink verkleurd. De benen voelen goed maar mijn achterwerk begint nu gevoelig te worden van op dat zadel.
Dadelijk even voetbal kijken en weer een goede nachtrust voor dag 3. Tot morgen allemaal.

Dag 2: 144 km
Totaal: 277 km
Gemiddelde per dag: 138,5 km per dag
Nog te doen: 982 van de 1259 km

  • 22 Juni 2014 - 21:21

    Pier:

    Super gedaon genaet mer van dien rust en gank mer op ein kusse zitte
    Succes verder mer as se zoee doorfiets
    kumpt ut zeker good
    Groetjes os

  • 22 Juni 2014 - 21:23

    Joost Peeters:

    Goed bezig neef,

    Hopelijk houdt jouw achterwerk het beter uit als mijn enkel, want ik zit al een dagje stil.
    Gisteren bij de laatste training omgeslagen, toch examen gedaan. En zoals je al gezien hebt met goed gevolg.
    Gaat jouw niet gebeuren. Even watwonderzalf op die billen van je, en je kunt er weer tegenaan. Zet 'm op.

    Gr. Joost, Henderijn, Anne en Tijs

  • 22 Juni 2014 - 22:05

    De Bruunkes:

    Hey William! Super bezig! Unne bieflap tussen de bein kin auch wel ins helpe...of effe laote masseren door ut chinese vrouwke:) hahaha. Nea Willem, gank mer lekker rusten en geneete van ut voetballe. Veul succes vur merge en wae blieve dich volge! Dikke kus van de Bruunkes

  • 23 Juni 2014 - 08:42

    Ad:

    Ha William, super dat je al zover gekomen bent de eerste dagen. Het eelt komt vanzelf.

  • 23 Juni 2014 - 10:22

    Monique Kempen:

    Ha William,
    Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Je bent super bezig. Hou je verslag op deze site maar goed bij, want het is erg leuk om je op deze manier te volgen. Ik wens je nog heel veel plezier en succes.
    Heel veel (sportieve) groetjes (ook namens Wilma, Jack en Mariet) van Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

William

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 9673

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Helden-Gosselsdorf(Oostenrijk)

Landen bezocht: